Kampanjen ble lansert i går kveld med reklamefilm og nettside. Navet i kampanjen er www.blimedaf.no. Her får man vite mer om Mars, oppgaven, AF Gruppen og premien.
AF Gruppen trenger 600 ingeniører. Vi har utviklet en kampanje som skal gjøre AF Gruppen attraktive for dyktige ingeniører. Det som kjennetegner dette selskapet er at de våger å gå for komplekse utfordringer, de tenker nytt og de er fremtidsrettet. Å invitere det norske folk til å bli med og bygge på Mars synes vi var relevant for et så ambisiøst selskap, uttaler rådgiver Jan Johnsen i Los&Co.
Motion Blur har vært produksjonsselskapet for filmen på web og TV. Eirik Fjellaksel, Jørgen Winsnes, Rolf Jensen og Alexander Svaetichin fra Good Morning har produsert nettsiden og all etterarbeid med filmen hvor man har laget et kunstig Mars og et kunstig univers.
Bak den nye reklamekampanjen står Ragnar Roksvåg (tekstforfatter) og Jo Espen Johansen (AD) Rådgivere har vært Jan Christian Fosseidbråten og Jan Johnsen, prosjektleder har vært Hanne Skodbo Knudsen, alle Los&Co. Good Morning har stått for produksjon av nettside og etterarbeid film. Motion Blur har vært produksjonsselskap for film på web og TV. Stian Smestad har vært regissør og Espen Horn produsent. Ansvarlig hos kunde: Bård Frydenlund.
Involverte byråer
Los & Co