![17249 f59fd original](https://kreativtforum.imgix.net/images/17249-f59fd-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![17251 571e8 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/17251-571e8-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=2077&w=1400)
Try reklamebyrå har latt seg inspirere av Kiwis suksessformel med å kutte moms på grønnsaker og frukt. I Cupidos tilfelle handler om momskutt på artikler som i beste fall kan minne om frukt og/eller grønnsaker.
«Cupido Shop har lenge innsett viktigheten og helsefordelen av å ha et aktivt og variert sexliv, og setter sammen med Try i gang en liten aksjon hvor målet er å gjøre sexlyst billigere,» heter det i en melding fra Try reklamebyrå.
Ut juli kuttes prisene tilsvarende momsen på dildoer og vibratorer, og Cupido Shop sier de «håper at politikerne følger opp og sørger for at sexartikler fortsetter å være billig.»
Kampanjen består av en film, annonse og boardsplakat i svært lik stil med Kiwi-annonsene, og en radiospott.
Teamet hos Try: AD: Kristin Sauge
Tekstforfatter: Eva Sannum
Mac-designer: Thomas Bråten
Konsulent: Helge Gjertveit
Prosjektleder: Lise Schelvan
Film: Motion Blur
Produsent: Espen Horn
Regisør: Bobbie Piers
Radio: Sagveien Resort
Regi: Jon Iver Helgaker
Lydekniker: Torstein Tanum Morstad
fed4e15c-ddb6-4e93-9061-4ecd61501c5b.mp3
Involverte byråer
![Frame](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/Frame.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&q=85&transformer=imgix&w=80)
TRY