De beste prisene går først
Du trenger ikke alltid å rope, selv når budskapet er pris. Schjærven og NSB er ute med nye taktiske filmer som skal vekke reiselyst.
Aktuelt byrå

Schjærven Reklamebyrå


Minipris er NSBs lavpriskonsept, med priser fra 199,- til 499,-. Og de beste prisene går naturlig nok først. Målet med kampanjen er økt salg av billetter, samt å formidle at det finnes flere Minipriser enn den laveste til 199,-.
Vi ønsket å vise frem den gode togreisen og de gode møtene, forteller konsulent Marius Damsleth.
Målgruppen er bred og vi valgte å lage karakterdrevne filmer som kunne treffe flest mulig. Det er ikke prisen som avgjør hvor god reisen blir. Du reiser den samme veien. Og på endestasjonen står de samme menneskene og møter deg, uansett hva du har betalt.
I hovedfilmen følger vi fire reisende. Det er også laget fire 30-sekunds varianter hvor vi følger hver enkelt nærmere.
Kreativt team: Morten Kristiansen og Karl Nystøyl
Konsulent: Marius Damsleth
Prosjektleder: Johanna Nordberg-Aas
Kreativ leder: Øistein Borge
Regi: Johan Tappert, Motion Blur
Produsent: Ola Narum Berg, Espen Horn
Etterarbeid: Fragments, Jon Skjerven
Involverte byråer

Schjærven Reklamebyrå