Det er innholdet som teller

Änglamark med ny kampanje som setter fokus på innholdet. WAL står bak.

DSCF6223 3x

Änglamark, Coops økologiske, miljø- og allergivennlige produktserie, har gjentatte ganger tatt til ordet for å få folk til å ta bedre valg i butikk. Nå er de ute med ny kampanje som sender et lite stikk til lavprisfokuset i dagligvarehandelen.

Ä print A magasinetx

– I disse tider er selvfølgelig sluttsummen på kassalappen viktig, men til hvilken pris? For Änglamark var det naturlig å minne om at det er flere kriterier å vurdere når man står i butikken, sier Anna Johansen, en av kreatørene bak kampanjen.

DSCF6239
DSCF6290

Kampanjen kommer til syne i flere utendørsflater, print og digitale bannere.

Involverte byråer

WAL logo 1080x1080 kreativt forum
WAL
R

Rikke Stenstad

Prosjektleder

K

Kaja Isnes

Designer

E

Espen Dalen

Designer

A

Anniken Døvle

Medierådgiver

T

Thomas Johansen

Medierådgiver

Involverte

P

Per Olav Andersen

Ansvarlig hos kunde