Det er jo ikke bare å hoppe i badekaret
Bademiljø gjør det lettere å ta valget om å pusse opp badet i ny kampanje fra Publicis Kitchen.
Aktuelt byrå

Publicis Kitchen

40 % av befolkningen planlegger å pusse opp eller oppgradere badet i overskuelig fremtid. Hadde disse 40 % samlet seg, ville de vært Norges største politiske parti. Et parti fylt av folk som hele tiden snakker om å pusse opp badet, men aldri gjør det.
Hvis det finnes tre argumenter for å pusse opp, finnes det alltid fem argumenter for å ikke gjøre det. I Bademiljø sin nye kampanje får vi møte partilederen til dette partiet, som må svare for hvorfor de enda ikke har tatt et valg.
Kampanjen er produsert av Publicis Studio med Tarek Selim som produsent og OMA på regi: – Dette har vært en utrolig spennende og morsom produksjon. Her har vi hatt med oss en kunde som tør å ta sjanser og lage morsomme og originale reklamefilmer, sier Tarek Selim.
Involverte byråer

Thomas Olofsson
Designer
Kamilla Haugli
Prosjektleder
OMA
Regissør
Magnus Evensen
Klipper
Henry Cummings
Online
Maren Nordgård
Produsent
Andre involverte
Marit Brennsletten Jensen (markedssjef)
Ansvarlig hos Bademiljø
Martine Fosse
Ansvarlig hos Bademiljø