Det er kundeutbytte i luften

Det skjer noe med humøret til oss nordmenn om våren, og ifølge den nye kampanjen til Gjensidige handler ikke gleden utelukkende om fridager, sol og stigende plussgrader.

KF kundeutbytte

For 14. året på rad deler Gjensidige ut kundeutbytte, og i den anledning er selskapet ute med en kampanje for minne både egne forsikringskunder og alle andre på nettopp det. Kampanjen er signert Anorak NoA.

– Kundeutbytte har blitt en fin vårtradisjon for oss, og noe vi er veldig stolte av og vet kundene våre setter pris på. I kampanjen leker vi med idéen om at hele Norge blir litt gladere når kundeutbytte kommer, for det må jo ha noe å si at over 800.000 nordmenn får litt ekstra penger inn på konto på omtrent samme tid, sier Gro Grotle, markedssjef i Gjensidige.

I filmuniverset er vi vitne til Gjensidige-kunder som er i usedvanlig godt humør – de takler kjipe situasjoner med et smil.

– Å plutselig få litt ekstra penger å rutte med er slett ikke en selvfølge nå om dagen. Vi har derfor tatt oss friheten til å overdreve ringvirkningene av kundeutbytte i år – bittelitt, sier Andrea Lütken og Tone Jansson, kreativt team i Anorak NoA.

Radioreklame: «Barnehage»

01-kundeutbytte-barnehage.wav
Last ned

Radioreklame: «Bil»

02-kundeutbytte-bil.wav
Last ned

Andre involverte

A

Anne Margrethe Børjesson

Markedsdirektør Gjensidige

H

Heidi Grundeland

Fagsjef Marketing Gjensidige