Arbeider Det er vanskelig å gjette alder Målsetningen med Vinmonopolets nye kampanje er å få flest mulig ungdom i alderen 18-25 år til å vise legitimasjon uoppfordret. TRY for Vinmonopolet, 07.mars, 2016 Aktuelt byrå TRY Involverte byråer TRY Fantefilm Filmproduksjon Indianarane Musikk Hocus Focus Etterarbeid Andre involverte Eirik Sørensen Kreatør Finn Knudsen Kreatør Thomas Johanssen Grafisk design Edmundo Navasca Cruz Utvikler M Marte Heiersted Prosjektleder Annette Werner Produsent L Lars Mitlid Konsulent T Tor Markus Iden Produksjonsleder Vis mer + Besøk nettsted → Minnesota Brand Agency bidrar til Shearwaters globale rebranding Arbeider • Minnesota Brand Agency for Shearwater GeoServices Unngå faglig utryddelse, med Aider Arbeider • Fjuz for Aider Tankeeksperiment fra Anorak og Redd Barna vant mars-Sølvmikken Nyheter • redaksjonen KLP går inkognito i ny profilfilm Arbeider • Anorak for KLP TRY, Bleed og Snøhetta hedret for glimrende typografi Nyheter • redaksjonen 90-årsjubilant vant Sølvfisken for februar Nyheter • redaksjonen Se flere artikler og arbeider