
Det er en kjent sak at mange starter kjøpsprosessen på nettet og at mange ender opp i fysisk butikk når selve kjøpet skal gjøres. Varen er den samme, men butikkprisene har stort sett vært høyere. For å gjøre noe med dette har Expert utviklet en prisrobot som hele tiden følger med på prisene i markedet, og sørger for at kundene fra nå av alltid får samme lave pris på nett og i butikk. Gjennom digitale prisskilt i de fysiske butikkene, trenger ikke kundene lenger å bekymre seg over hvor i Norge det er billigst å handle elektronikk.
– De fleste kundene er innom mange nettsteder og prisguider i løpet av en kjøpsprosess. Med det nye konseptet ønsker Expert virkelig å posisjonere seg som den beste på pris, uansett hvordan kundene velger å handle, sier Johanna Nordberg-Aas, nordisk rådgiver for Expert/Power.
Lanseringen er en del av en ny nordisk kommunikasjonsplattform for merkevarene Expert og Power (Danmark og Finland). Den nye plattformen har som mål å ikke kun snakke om de lave prisene, men også vise hvordan merkevaren hele tiden arbeider for at kundene skal oppleve Expert som relevante gjennom hele kjøpsprosessen. I tillegg fokuserer vi i større grad på selve opplevelsen rundt ny teknologi, som blir en stadig viktigere del av folks liv og hverdag, fortsetter hun.
7911 Expert Samme Pris PRISROBOT 1 24s.mp3
7911 Expert Samme Pris PRISROBOT 2 24s.mp3
7911 Expert Samme Pris RETTFERDIGHET 1 24s.mp3
7911 Expert Samme Pris RETTFERDIGHET 2 18s.mp3
Involverte byråer

Empefire
Circus Alphaville Produksjonsselskap
Ghost VFX VFX
ERPR PR-strategi

Verdens Sterkeste Mann Radioproduksjon