Digital undertøytest fra Kari Traa

Trigger har utviklet en digital test for Kari Traa som gjør det enklere å finne ut av hvilken type super- og ullundertøy som egner seg best.

Kari Traa, Norges ledende aktør innenfor sports- og ullundertøy, lanserer i disse dager en helt ny kolleksjon for høsten. I den forbindelse har Kari Traa i samarbeid med Trigger utviklet en egen test som skal gjøre det enklere for forbruker å finne riktig super- og ullundertøy til riktig bruk i jungelen av kvaliteter, materialer og funksjoner.

Løsningen er en personlighetstest for å kartlegge aktivitetsnivå, eventyrlyst og livsstil. Resultatet er skreddersydd den enkeltes behov og favorittaktiviteter.

Low Resolution Fred Jonny L1008654 2
Low Resolution Fred Jonny 060220 Kari Traa AW20 S10 0072
Low Resolution Fred Jonny Kari Traa AW20 20190919 Campaign S07 00048 v1

Allerede etter to dager har over 1000 personer tatt testen og hele 86 % har fullført hele testen.

– Det viser at dette er et verktøy kundene setter pris på og som dekker et behov, sier Bente Kvam Kristoffersen, daglig leder og rådgiver i Trigger.