Sammen med DnB NOR har reklamebyrået Try vært med å utvikle den nye kommunikasjonsplattformen til landets største bank. Men nå vil ikke lenger DnB NOR bare være største, de vil også være «Hele Norges bank».
Og nettopp «Hele Norges bank» er det nye slagordet til DnB NOR.
Hvorfor «Hele Norges bank»?
Dette er en posisjon og en ambisjon DnB NOR både kan leve opp til og innholdsfylle på en god måte for sine kunder. Banken er til stede over hele landet, er åpen hele døgnet og har en bredde i produkt og tjenester, tilpasset alle målgrupper - så vel privatpersoner som små og store bedrifter en bredde som ingen annen bank kan vise til. Det er dette som gjør DnB NOR til Hele Norges bank, sier Arne Eggen som har vært med som konsulent i teamet fra Try som har jobbet med banken.
Team:
Konsulent: Arne Eggen
Tekst: Janne Brenda Lysø
AD: Stian Johansen
Prosjektleder: Diana Jandl
Produksjonsselskap: Fantefilm
Regissør: Martin Werner
Produsent: Magne Lynger
Annonsør: DnB NOR
Annonsørkontakt: Kjetil Botten Skogly
Involverte byråer
TRY