Dovendyret i drømmeland

Har du noen gang sett et dovendyr seile avgårde på en gigantisk avokado? Vel, nå kan du det!

01 Header

I det nyeste tilskuddet i Dovendyr-universet til Coop Prix blir vi med på en ellevill ferd i frukt og grønt-himmelen. Oppgaven var enkel - øke kvalitetsoppfatningen ved å minne folk på at Coop Prix har en deilig frukt og grønt-avdeling.

– Vi ønsker å løfte frukt og grønt tilbudet vårt med denne kampanjen. Vi skulle egentlig friste ved å la frukten og grønnsakene spille hovedrollen, men vi har også behov for å knytte assosiasjonene opp til merkevaren vår. Og ettersom Dovendyret med tiden har blitt en svært sterk merkevaremarkør for oss, ble det naturlig å gi rom for to hovedroller i samspill, sier Maria Skundberg, markedssjef i Coop Prix.

02 Bilde

Løsningen ble en ny film i serien om Dovendyret, den fjerde i rekka.

– Dovendyret har blitt en maskot for Prix, men en sønn for oss. Denne gangen ønsket vi å dra på enda mer med «cuteness» og lage en skikkelig fristende film for å fremme frukt & grønt-avdelingen til Coop Prix, sier Bjørn Solli og Elise Apall Bjørgsvik, kreativt team i ANTI.

Filmen er produsert av One Big Happy Family med Stian Smestad på regi.

Andre involverte

M

Maria Skundberg

Ansvarlig hos kunde

G

Gro Lie Henriksen

Ansvarlig hos kunde

S

Sara Nilssen

Ansvarlig hos kunde