Dualistisk TV-kveld

Kvasir kommuniserer med de mange som tilbringer TV-kvelden med laptopen i fanget. Naked står bak kampanjen.

14476 7775d original
14477 beef1 original
14478 66da0 original
14479 6bc03 original

For ett år siden lanserte Kvasir en «smartere måte å lete på» gjennom nytt design og layout. I denne runden ser vi Kvasir-brukere som i forskjellige hverdagsituasjoner få hjelp til å lete opp informasjonen ved hjelp av Kvasir og tv-ruten. Med bakgrunn i informasjon om nordmenns søkevaner, er heller ikke valget av TV-programmer helt tilfeldig.

Filmene blir plassert før og etter programmene og skal demonstere at Kvasir er en naturlig del av TV-kvelden.

Mange av oss sitter foran TV-skjermen med laptop-en på fanget samtidig som vi ser på TV, i det vi kaller «duo play». De nye reklamefilmene viser hvordan du som TV-seer kan la deg underholde på Kvasir med oversikt over sosiale medier, nyheter, bilder og all informasjon knyttet til høstens viktigste TV-konsepter, sier markedssjef Unni Strømstad i Kvasir.

Foppall. Kvasir nylanserer også «Premier League Monitor», hvor du kan holde deg oppdatert på resultater, siste hendelser og andre rykter, mens du følger favorittlaget på TV2.

«Premier League Monitor» genererer også alt relevant innhold på sosiale medier, så du vil kunne holde deg oppdatert på hva andre mener om kampen du følger med på. Dette er den første Kvasir Monitoren og vi er spente på fortsettelsen.

Det er fire filmer i mediespilleren.

Her er teamet bak:

AD: Naked

Tekst: Naked

Kreativ Strateg: Naked

Prosjektleder: Naked

Produsent: Erik Schøien

Regi: Glenn Hut Mæland

Foto: Jon Gaute Espevold

Etterarbeid: Storyline Studios

Ansvarlig hos kunde: Unni Strømstad

Involverte byråer

41131 52b7c original

Storyline Studios Annet

Andre involverte