Dyr moro med billig telefoni

Kampanjen «Cheap calls are hard to resist» fra Tele2 og SMFB ruller videre med en ny film.

17724 78408 original

Denne gangen møter vi en ung backpacker som utviser en litt for impulsiv adferd i en europeisk storby. Som i forrige film handler det om konsekvensene av å plukke opp et tilfeldig telefonnummer.

– Noe av det morsomste med dette konseptet er at folk blir nysgjerrige og begynner å ringe selv. Da den forrige filmen var på lufta, var det over 15.000 som ringte et nummer som sto på en dovegg i ca. 1 sekund, sier markedssjef i Tele2, Kyrre T. Bekkelund.

Tøffere humor At «dofilmen» seilet rett inn på Kampanjes liste over best husket og best likte reklamefilmer, tolker Bekkelund som et bevis på at Tele2 har lykkes med sitt nye konsept.
– Vi har kanskje enda større forventninger til denne nye filmen, men uansett er vi glade for at folk later til å sette pris på en litt tøffere humor enn man er vant med fra store, norske annonsører.



Filmen er laget av SMFB.

Team: Alexander Gjersøe & Hans Magne Ekre

Prosjektleder: Jannecke Østvold

Konsulent: Christian Steen

Ansvarlig hos kunde: Kyrre T.Bekkelund & Christian Sæterhaug

Regi: ACNE


Involverte byråer

22656 cabdf original

SMFB