Egenmedisinering
Schjærven kjører i disse dager en egenkampanje i blant annet Finansavisen, som viser at en liten vri kan gi mer effekt ut av markedsføringskronene.
Aktuelt byrå
Schjærven Reklamebyrå
Schjærven er Norges største norskeide byrå, med over 100 ansatte. Siden 1962 har byrået hatt store kjedekunder som blant annet Elkjøp og Lefdal. Byrået kjører i disse dager en egenkampanje blant annet i Finansavisen, som demonstrerer at en liten vri kan gi mer effekt ut av markedsføringskronene.
Vi tar vår egen medisin, og annonserer for oss selv. Når vi oppforderer andre til å satse i nedgangstider, må vi vise at vi tror på å gjøre det selv. Måten vi gjør det på er å bruke egne kunder som referanser på at det nytter å vokse selv når det butter. Gjennom det visuelle språket som brukes i finansavisene, beviser vi dette. Vårt fokus har alltid vært å lage effektiv reklame for kunden. Vi mener at den mest effektive reklamen selger idag og bygger profil på lang sikt. Vi har etterlevd dette siden starten i 1962, og har vært lønnsomme hvert år siden, sier byrået.
Byrå: Schjærven
Tekstforfatter: Jon Erik Skiælder
AD: John Draleke
Konsulenter: Ståle Østhaug, Ståle Schjærven, Marius Damsleth
Prosjektleder: Sivje Schjærven
Involverte byråer
Schjærven Reklamebyrå