Egenmedisinering

Schjærven kjører i disse dager en egenkampanje i blant annet Finansavisen, som viser at en liten vri kan gi mer effekt ut av markedsføringskronene.

16339 bf4f5 original
16340 cd4d4 original
16341 74f3e original

Schjærven er Norges største norskeide byrå, med over 100 ansatte. Siden 1962 har byrået hatt store kjedekunder som blant annet Elkjøp og Lefdal. Byrået kjører i disse dager en egenkampanje blant annet i Finansavisen, som demonstrerer at en liten vri kan gi mer effekt ut av markedsføringskronene.

Vi tar vår egen medisin, og annonserer for oss selv. Når vi oppforderer andre til å satse i nedgangstider, må vi vise at vi tror på å gjøre det selv. Måten vi gjør det på er å bruke egne kunder som referanser på at det nytter å vokse selv når det butter. Gjennom det visuelle språket som brukes i finansavisene, beviser vi dette. Vårt fokus har alltid vært å lage effektiv reklame for kunden. Vi mener at den mest effektive reklamen selger idag og bygger profil på lang sikt. Vi har etterlevd dette siden starten i 1962, og har vært lønnsomme hvert år siden, sier byrået.

Byrå: Schjærven

Tekstforfatter: Jon Erik Skiælder

AD: John Draleke

Konsulenter: Ståle Østhaug, Ståle Schjærven, Marius Damsleth

Prosjektleder: Sivje Schjærven

Involverte byråer

95774 8fa3b original

Schjærven Reklamebyrå