En takk fra naturen og NSB

McCann har utviklet en ny reklamefilm for NSB, der naturen står i hovedsetet.

15019 ac34b original

Det er hevet over en hver tvil at å reise med tog er miljøvennlig, men selv om det er NSB som står for togene, hadde de bokstavelig talt ikke kommet noen vei om ingen hadde reist med toget. Så det er ikke NSB som skal ha æren, det er passasjerene. Og det er heller ikke NSB som skal være takknemlige, men naturen. Vi er veldig ydmyke ovenfor NSB og den jobben de gjør for hele samfunnet det er lett å ta det for gitt, men de utgjør en stor forskjell som er viktig å huske på og sette pris på, sier tekstforfatter Tore Woll.



Ikke flaut med dukker.
Teamet har jobbet med flere av menneskene som stod bak Muppet Show for 30 år siden, i Elstree Studios utenfor London.

Det er ikke flaut å være gutt å leke med dukker, når det er mennesker opplært av Jim Henson som leker med dem, sier AD Erlend Klouman Høiner.

Klikk neste-pilen i mediespilleren for å se filmen.

Kreativt team: Tore Woll og Erlend Klouman Høiner

Konsulent: Thomas de Vries

Prosjektleder: Hege K. Johannessen

Byråprodusent: Beril Holte Rasmussen

Produksjon: Motion Blur ved Espen Horn

Regi: Roenberg

Ansvarlig hos NSB er Camilla Maurud.

9e481da3-fbb5-4fbc-ab9f-0b28fcb3a10d.flv

15020-2c90f-original.flv FLASH, 9.635 MB
Last ned

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo