Et luftig mellommåltid

SKYR Luftig fra Q-Meieriene er markedets første «mousseyoghurt» – med andre ord, en litt luftigere yoghurtvariant.

– En såpass unik produktegenskap at den bør løftes opp i folkets kollektive bevissthet, tenkte vi. Bokstavelig talt, sier kreatørene Kim Amundsen og Siv Trælvik Breien fra McCann Oslo.

SKYR Luftig-ballongen er den første av flere jobber fra McCann Oslo for Q-Meieriene etter at byrået gjenoppstod med nye farger i april.

– Vi er veldig glade for å ha fått Q-Meieriene på kundelisten, sier byråleder Bjørn Sloreby i McCann. – Vi opplever Q-Meieriene som løsningsdyktige utfordrere og et fremoverlent selskap, og vi ser på dette som en god match. God match fordi vi i McCann Oslo også ser på oss selv som en utfordrer med masse energi, kreativ kraft og lekenhet, sier Sloreby.

Kampanjen tas ut i onlinefilm og sosiale medier.

Facebook / Instagram