Det er krevende å få positiv oppmerksomhet til en barneforsikring. Hovedgrepet vårt er å få foreldre til å mimre over sin egen barndom i stedet for å vise ulykkene som kan skje deres egne barn, sier rådgiver John Jacobsen i Supertanker.
Vi begynte bare å snakke om ting vi gjorde som smågutter, og etter hvert ble vi ganske svette da vi kom på hvordan mye vi gjorde fort kunne gått mye verre. Slik er det nok for de fleste, sier Stig Bjølbakk og Carl-Erik Conforto.
LOfavørs barne- og ungdomsforsikring er kåret til Norges beste av forsikringsselskapet NEMI Nordvest januar 2012, og er kun tilgjengelig for medlemmer i et LO-forbund.
Kampanjen består av annonser, radioreklame og bannere. Kampanjen går i VG, Dagbladet, Dagsavisen og på P4.
Rådgiver: John Jacobsen
Kreatører: Carl-Erik Conforto og Stig Bjølbakk
Grafiske designere: Torgrim Nærland og Elisabeth Limi
Foto: Petrus Olsson
Prosjektledere: Anita Nørsett Dahl og Vibeke Wiedswang
Ansvarlig hos kunde: Heidi Myhr, Cecilie Loe og Terje Olsson
ef82ce54-ae2c-461e-a322-521ce1de1f24.mp3
817351b4-9677-4807-9498-44dd017f3e6c.mp3
f4aaf3ed-b0b8-4e6a-8757-018ad8f0ef77.mp3
Involverte byråer
SMFB