Et under at det gikk bra

Alt du gjorde da du var barn var neppe like smart. Det er utgangspunktet når SMFB for Supertanker lager kampanje for LOfavørs nye barne- og ungdomsforsikring.

18595 9c070 original
18597 b8a9e original

Det er krevende å få positiv oppmerksomhet til en barneforsikring. Hovedgrepet vårt er å få foreldre til å mimre over sin egen barndom i stedet for å vise ulykkene som kan skje deres egne barn, sier rådgiver John Jacobsen i Supertanker.

Vi begynte bare å snakke om ting vi gjorde som smågutter, og etter hvert ble vi ganske svette da vi kom på hvordan mye vi gjorde fort kunne gått mye verre. Slik er det nok for de fleste, sier Stig Bjølbakk og Carl-Erik Conforto.

LOfavørs barne- og ungdomsforsikring er kåret til Norges beste av forsikringsselskapet NEMI Nordvest januar 2012, og er kun tilgjengelig for medlemmer i et LO-forbund.

Kampanjen består av annonser, radioreklame og bannere. Kampanjen går i VG, Dagbladet, Dagsavisen og på P4.

Rådgiver: John Jacobsen
Kreatører: Carl-Erik Conforto og Stig Bjølbakk
Grafiske designere: Torgrim Nærland og Elisabeth Limi
Foto: Petrus Olsson
Prosjektledere: Anita Nørsett Dahl og Vibeke Wiedswang
Ansvarlig hos kunde: Heidi Myhr, Cecilie Loe og Terje Olsson

ef82ce54-ae2c-461e-a322-521ce1de1f24.mp3

18593-da5a1-original.mp3
Last ned

817351b4-9677-4807-9498-44dd017f3e6c.mp3

18594-dfa2a-original.mp3
Last ned

f4aaf3ed-b0b8-4e6a-8757-018ad8f0ef77.mp3

18596-41cb6-original.mp3
Last ned

Involverte byråer

22656 cabdf original

SMFB