Feirer piratjubileum
Årets kampanje for Dyreparken fokuserer på Sabeltanns 20 årsjubileum og nyheten Kutoppen.
Aktuelt byrå
Recommended Norway

Dyreparkens fargerike mangfoldscollager vant gull i kategorien Reklamekampanje under fjorårets Utsnitt, og ifølge byråets undersøkelser ble uttrykket meget godt mottatt av målgruppen.
Dette gjør videreføringen av et slikt uttrykk riktig også for årets kampanje. Ved å lage et større bilde enn tidligere, har vi nå muligheten for å hente frem ønsket utsnitt og budskap for bruk i ulike formater og samtidig beholde en sterk gjennkjennelseseffekt og helhet i kampanjen, forteller byrået.
Kampanjen kjøres som print i Se & Hør, VG og Dagbladet, samt en rekke strategisk plasserte webannonser via TradeDoubler. I tillegg sendes radiospotter på P4, Radio Norge, Radio 1 og flere ulike lokal radioer. Det er også lagt til rette for omfattende geriljavirksomhet for utvalgte geografiske områder i løpet av kampanjen. Som DM ble det for første gang produsert en ren Dyreparkenavis, som ble sendt ut til over 400.000 utvalgte husstander i Norge.
AD/Kreativ leder: Christian Bråthen-Nordland
Tekstforfatter: Ketil Børstein Stensrud
AD-assistent: Monica Bull Ryder
Rådgiver: Pål Gravdahl
Prosjektleder: Daniel Marinas
3D: Trond Hille
Radio produksjoner: Både Og
Foto/edit: Arild Danielsen
Styling: Nina Bråthen-Nordland
Ansvarlig hos kunde: Roger Lian
I mediespilleren: Én plakat og én radiospott.
464a65a0-d2b7-4a0b-9921-79e655d2fb0c.mp3
Involverte byråer
Recommended Norway