
Best likt i september
Første film i denne serien ble lansert tidligere høst og den ble veldig godt mottatt. På samme måte som i forrige film, står originale måter å avsløre vinnerlodd på også sentralt i julefilmen.
– Norsk Tipping har jo et ønske om å skape engasjement med kommunikasjonen sin. Derfor var det veldig gøy å lykkes med Flax, som klatret helt til topps på liking i Reklamebørsen da den kom i september. Det ble en veldig god start og vi håper at julefilmen også vil få like god respons, sier Rønnaug Andersen hos Norsk Tipping.
Julekonsert actually
Denne gangen er det en julekonsert som tar en brå vending, og som forrige gang er det Pol og Einar Film som står bak ideen og produksjonen.
– Begge filmene er en tydelig påminnelse om hvor verdifullt et Flax-lodd kan være. Det ligger faktisk ganske mye kjærlighet bak det å gi bort en million, også i jula, avslutter tekstforfatter Marius Hanstad.
Involverte byråer
John Andreas Andersen
Regissør
Steffi Van den Branden
Produksjonsleder og miljøansvarlig
Andre involverte
Rønnaug Andersen
Ansvarlig hos Norsk Tipping
Gill Jeanette Haugland
Ansvarlig hos Norsk Tipping
Aase Julie Arnkværn
Ansvarlig hos Norsk Tipping
Paul Valle
Ansvarlig hos Norsk Tipping