Forfriskende ærlig

Netcom minner folk om sitt eksisterende Trådløs Familie-konsept i en ny TV-kampanje der kommunikasjonen er dønn ærlig, uten hverken hvite løgner eller undertekst.

17603 b6b9a original
17604 dd327 original

I disse dager lanseres den første NetCom Trådløs Familie-kampanjen under konseptet «Ærlig Talt».



Trådløs Familie er en tjeneste som har eksistert lenge, så denne gangen var jobben å minne om et bra produkt, framfor å informere om et nytt, sier Christine Henriksen Aanestad, markedssjef i NetCom.



Dønn ærlig Teamet fra McCann tok utgangspunkt i at ingen familier er like.

Og når vi har Ærlig Talt som konsept, tenkte vi tiden var kommet for å fortelle hvordan familier egentlig snakker sammen. For selv i de beste familier fortelles det hvite løgner og blir mye sagt mellom linjene, forteller teamet.



Filmene «Stefar og Sønn» og «Mann og kone» er produsert av 4 1/2 og
regissert av Aksel Hennie. Kampanjen utvides med en ny film i nær
fremtid.



Teamet hos McCann: Ad: Stian Johansen, tekst: Janne
Brenda Lysø, konsulent: Monika Augustsson, prosjektleder: Tone Bøygard,
byråprodusent: Monica Skaar, ansvarlig hos kunde: Christine Henriksen
Aanestad/Annette Eidesen, produksjonsselskap: 4 ½, regissør: Aksel
Hennie, produsent: Vigdis Roset

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo