Første SAS-kampanje fra McCann
SAS valgte McCann som sitt nye byrå i november i fjor. Nå er de første resultatene av samarbeidet klare.
Aktuelt byrå
McCann Oslo
Det er egentlig to ulike kampanjer som går ut samtidig. Den ene er sommerkampanjen, men enda viktigere er introduksjonen av vårt nye kommunikasjonskonsept «Din tur», forteller Nina Bråthen i SAS.
Gjenreise tillit Både SAS og McCann understreker at dette er starten på et langsiktig arbeid som har som mål å gjenreise tilliten til SAS.
SAS har fått mye juling de siste årene og omdømmet har fått seg en alvorlig smekk, understreker Atle Skageng, som er ansvarlig for SAS i byrået.
I denne fasen har det vært viktig for McCann å kommunisere konkrete bevis som de reisende opplever som viktige og differensierende.
Mange har manglet argumenter, ord og begreper for hvorfor de skal velge SAS, sier Skageng.
Team:
AD: Stian Johansen
Tekst: Janne Brenda Lysø
AD- assistent: Nettan Persson
Konsulent: Atle Skageng
Prosjektleder: Hanne Bismo Steen
Klikk på plusstegnet for å se annonsene i større versjon. Klikk på pdf-tegnet for å laste dem ned til skrivebordet.
7c71b5e2-b58a-4e20-814c-35f5aac504e4.pdf
Involverte byråer
McCann Oslo