Første SAS-kampanje fra McCann

SAS valgte McCann som sitt nye byrå i november i fjor. Nå er de første resultatene av samarbeidet klare.

16095 81b00 original
16096 777ae original
16097 d5d6e original
16098 40eea original
34934 47784 original
34935 4ed26 original
34936 235e3 original
34937 13331 original

Det er egentlig to ulike kampanjer som går ut samtidig. Den ene er sommerkampanjen, men enda viktigere er introduksjonen av vårt nye kommunikasjonskonsept «Din tur», forteller Nina Bråthen i SAS.



Gjenreise tillit
Både SAS og McCann understreker at dette er starten på et langsiktig arbeid som har som mål å gjenreise tilliten til SAS.



SAS har fått mye juling de siste årene og omdømmet har fått seg en alvorlig smekk, understreker Atle Skageng, som er ansvarlig for SAS i byrået.



I denne fasen har det vært viktig for McCann å kommunisere konkrete bevis som de reisende opplever som viktige og differensierende.

Mange har manglet argumenter, ord og begreper for hvorfor de skal velge SAS, sier Skageng.



Team:

AD: Stian Johansen

Tekst: Janne Brenda Lysø

AD- assistent: Nettan Persson

Konsulent: Atle Skageng

Prosjektleder: Hanne Bismo Steen



Klikk på plusstegnet for å se annonsene i større versjon. Klikk på pdf-tegnet for å laste dem ned til skrivebordet.

7c71b5e2-b58a-4e20-814c-35f5aac504e4.pdf

16094-1d18a-original.pdf PDF, 775.327 KB
Last ned

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo