Første StatoilHydro-kampanje fra McCann

For et drøyt år siden valgte det nyfusjonerte StatoilHydro McCann Worldgroup som samarbeidspartner. Nå er byrået ute med den første massekommunikasjons-kampanjen.

14151 9a26e original
14152 2cf44 original
14153 d8946 original

Kampanjen fremmer selskapets miljøengasjement, med payoff: «Alle må gjøre litt. Vi må gjøre litt mer.»

Her kan du se tre av annonsene fra kampanjen som startet denne uken, som alt i alt inneholder syv annonser, bannere og en mikrosite.

Ansvarlig for annonsene har vært kreatørene Geir Florhaug & Frank Dybhavn, kreativt ansvarlig Atle Skageng, konsulent Marit Høvik Hartmann, planner Haldor Hårvik, prosjektleder Kristin Lien og AD-assistent Ketil Eggum. Foto er tatt av hollandske Jaap Vliegenthart og etterarbeidet er gjort hos Sovereign i Amsterdam. Ansvarlig hos kunde har vært Oddvar Høie.

Klikk plusstegnet i mediespilleren for å se annonsene i større format. Venstreklikk i spillervinduet for å laste en annonse ned til skrivebordet.

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo