Arbeider Freia Melkesjokolade samler #detnære øyeblikk Freia Melkesjokolade følger opp høstkampanjen «Finn gleden i det nære» med #detnære – en digital kampanje hvor folk kan dele sine nære øyeblikk. SMFB for Mondelez, 05.mars, 2015 Aktuelt byrå SMFB Involverte byråer SMFB Unfold AS Webproduksjon og grafisk design Vizeum Mediebyrå Andre involverte C Carl-Erik Conforto Kreativt team Stig Bjølbakk Kreativt team Beathe Stangeland Eide Konsulent Vibeke Wiedswang Prosjektleder Christoffer Lorang Dahl Digital konsulent Sondre Hårstad Grafisk design A Arnar Halldorsson Motion Graphics S Sverrir Brynjolfsson Motion Graphics N Nina Skotte Ansvarlig hos kunde Vis mer + Besøk nettsted → Norsk abortkampanje tar av på TikTok i USA Arbeider • Anorak for Amnesty International Kudos fra strandkanten Kudos • Victoria Unnisdatter Asmerom Bratli Opplysningskontoret for frukt og grønt med ny TikTok-satsning rettet mot unge: – Vi har fått en pangstart! Arbeider • JCP PRAD for Opplysningskontoret for frukt og grønt Ny internasjonal storkunde velger SMFB Nyheter • redaksjonen Sølvfisken for april til FINN.no og Reiseleder Kjell Nyheter • redaksjonen POL og Posten mottok filmgull i Cannes Lions for «When Harry Met Santa» Nyheter • Harald Grenne Se flere artikler og arbeider