Nå er vinterferien i gang! En etterlengtet pause fra en hverdag fylt med begrensninger og hjemmekontor. Da er det godt å komme seg ut i ren natur for både kropp og sjel. – Hva er da mer naturlig enn å minne om en selvskreven følgesvenn – nemlig kakao!, sier Annette Garbrielsen, Brand manager i Mondelez Norge.
Kampanjen for Regia Kakao er utarbeidet sammen med SMFB.
– Regia Kakao er et kjent og kjært produkt for de fleste nordmenn. Den gode sjokoladedrikken som vi minnes fra vår egen barndom, og som vi gjerne serverer våre egne barn eller barnebarn. Sjokoladedrikken som varmer både store og små etter kalde uteaktiviteter, sier Marketing manager i Mondelez Norge, Sølvi Grana Slotte (artikkelen fortsetter under filmene).
– Dette er et produkt som forbrukeren kjenner og kan meget godt allerede, så denne gang handler det om å være tilstede på en relevant og sjarmerende måte, gjennom noe de fleste kan kjenne seg godt igjen i. Budskapet er enkelt og greit å minne folk om det salige øyeblikket når du kommer inn i varmen og kjenner blodsirkulasjonen farge kinnene røde, og den lune, varme koppen med kakao varme kalde fingre og en frossen skrott. Vi håper kampanjen vil få mange til å ønske å oppleve eller gjenoppleve akkurat det, forteller Carl Erik Conforto, Art Director i SMFB.
Involverte byråer
Kasper Bergquist
Visual Content Producer
Sebastian Ludvigsen
Fotograf
Andre involverte
Annette Gabrielsen
Ansvarlig hos kunde
Sølvi Grana Slotte
Ansvarlig hos kunde