Garantert suksess med Piano Gelé

Tine er ute med forbedrede varianter av sine spiseklare geléer.

18911 98ed2 original
18912 529fa original
18913 a43c6 original
18914 db8bb original

Med et høyere innhold av frukt og bær, i tillegg til nytt, lekent design, skal Piano Geléer gjøre det lett for foreldre å planlegge og gjennomføre en vellykket barnefest, som begeistrer barna og gjør foreldrene stolte. Med bakgrunn i dette har McCann utviklet et nytt printkonsept som skal minne folk flest om hvor mye moro man kan ha med gelé.

Kreatørene Fanny Vaager og Øistein Markus Holm sier følgende om jobben:

Det er ikke så enkelt å vite hvordan man skal imponere når man skal arrangere fotballavslutning, halloweenparty, bursdagsfest, sleepover eller rett og slett bare overraske. Alle synes det er gøyalt å være supermamma eller superpappa, spørsmålet er bare hvordan?

Svaret er selvsagt: Ved hjelp av Tine Piano Gelé.

Verdens bredeste glis. Da vi skulle utvikle annonser for den gøyale desserten ville vi vise hvor enkelt det er å slå seg løs og være kreativ, slik at piken eller poden sitter igjen med verdens bredeste glis etter festen.

I annonsene ser vi barn som stolt viser oss rommet sitt, fylt til randen av sin dille. Oppslukt slik bare barn kan bli og mektig imponerte når de ser at mamma har klart å trylle frem en frosk som kan spises eller en papegøye som smaker bær.

Rådgiver: Torstein Drogseth
Tekstforfatter: Fanny Vaager og Tore Woll
AD: Øistein Markus Holm
Formgiver: Pia Emilie Lystad
Prosjektleder: Hanne Karlsen
Planner: Svein Sælid
Fotograf: Morten Borgestad
Matfoto: Ole Musken
Matstylist: Tonje Holtungen
Ansvarlig hos kunde: Tone Blandhoel og Niklas Minken

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo