Godfisk

Nettsidene til EFF skal brukes strategisk i markedsføringsmiksen slik at man ivaretar muligheten til å kommunisere effektivt med målgruppene i de markedene EFF aktivt driver markedsførings- aktiviteter i

1192 d2b07 original
1647 2819b original
2243 e8119 original
3218 5cb15 original
3691 35aa3 original
4152 7e510 original

Nettsidene til EFF skal brukes strategisk i markedsføringsmiksen slik at man ivaretar muligheten til å kommunisere effektivt med målgruppene i de markedene EFF aktivt driver markedsførings- aktiviteter i. Nettsidene skal være et sentralt element som bidrar til å øke preferansen og konsumet av norsk sjømat.
EFF er en liten organisasjon som kommuniserer med målgrupper i hele verden.


Prosjektbeskrivelse
EFF ville revitalisere strategi for digitale flater, visuell profil og gjennom dette spisse sin markedskommunikasjon. I tillegg var oppgaven å sikre et overordnet grafisk uttrykk og teknisk rammeverk som kunne benyttes i Norge og i de 12 markedene EFF er representert. Som et delprosjekt ble Fiskesprell lansert. Fiskesprell har som hovedfokus å bistå barnehager, skoler og utdanningsinstitusjoner rundt helseeffekter og kunnskap om sjømat.

Sosiale medier er en viktig bidragsyter til Godfisk sin kommunikasjon (Facebook, Toutube og Flickr).

Involverte byråer

NoA Ignite