Godt det ikke koster noe
McCann har laget en omfattende annonsekampanje for NetCom Trådløs Familie.
Aktuelt byrå
McCann Oslo
Middagsplaner og henting i barnehage er bare noe av det familier diskuterer på telefon hver eneste dag. Temaet i kampanjen fra McCann er hverdagsprat, og selv om disse samtalene ikke er blant de mest spennende, blir det mange av dem. Da er det jammen bra at de ikke trenger å koste noe.
Ny rekord? Dobbeltsidene inneholder hele 170 bilder tatt av venner, kolleger, familie og en ivrig fotograf. I tillegg har NetCom invitert fans på Facebook til å levere bilder av fotballtrøyer.
Kampanjen kommer til å leve videre med annonser hver eneste uke resten av året med nye temaer og nye bilder.
Team hos McCann:
Rådgiver: Ulf Morén
Prosjektleder: Katrine Berget
AD: Einar Nonstad
Tekstforfatter: Cecilie Falch-Eriksen
Formgivere: Anne Hildremyr og Kathrine Slapgård
Foto: Terje Borud
Ansvarlig hos kunde: Annette Eidesen
Involverte byråer
McCann Oslo