Godt det ikke koster noe

McCann har laget en omfattende annonsekampanje for NetCom Trådløs Familie.

15535 db648 original
15536 897e8 original
15537 15866 original
15538 48693 original
15539 d8da2 original
15540 66401 original
15541 2b1fa original

Middagsplaner og henting i barnehage er bare noe av det familier diskuterer på telefon hver eneste dag. Temaet i kampanjen fra McCann er hverdagsprat, og selv om disse samtalene ikke er blant de mest spennende, blir det mange av dem. Da er det jammen bra at de ikke trenger å koste noe.



Ny rekord?
Dobbeltsidene inneholder hele 170 bilder tatt av venner, kolleger, familie og en ivrig fotograf. I tillegg har NetCom invitert fans på Facebook til å levere bilder av fotballtrøyer.


Kampanjen kommer til å leve videre med annonser hver eneste uke resten av året med nye temaer og nye bilder.


Team hos McCann:

Rådgiver: Ulf Morén

Prosjektleder: Katrine Berget

AD: Einar Nonstad

Tekstforfatter: Cecilie Falch-Eriksen

Formgivere: Anne Hildremyr og Kathrine Slapgård

Foto: Terje Borud

Ansvarlig hos kunde: Annette Eidesen

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo