Grans Identitet

I en verden som preges av tunge industriaktører, med store porteføljer av alt fra vann til brus, øl og energidrikker, og en lite inviterende offentlig profil, var det en klar åpning for å fronte det lille, familiedrevne bryggeriet.

36452 d82f1 feature
36453 e07d0 original
36454 b7924 original
36455 f8ebf original
36456 1d05f original

I en verden som preges av tunge industriaktører, med store porteføljer av alt fra vann til brus, øl og energidrikker, og en lite inviterende offentlig profil, var det en klar åpning for å fronte det lille, familiedrevne bryggeriet.

Grans inviterer deg rett inn i sine over 100 år gamle lokaler, som lukter, smaker og fremstår som et skikkelig øl-bryggeri, slik de har vært det over to århundrer.
Ved å la selve bryggeribygningen bli en viktig del av profilen til Grans, lenker man bryggeriet bunnsolid til både historiske tradisjoner, og en samtid preget av en ny generasjon Gran med nye ideer. I alt fra logoen til web-siden har bryggeriet blitt en viktig aktør. Ikke minst sammen med familien Gran, som garanterer for personlig engasjement og markerer en milelang avstand til tung industriell fødevareproduksjon uten ansikter, historier eller et tydelig geografisk opphav.

Grans-merkevaren blir nå konsentrert rundt selve bryggerivirksomheten til Grans, med øl som eneste leveranse under Grans-navnet.

8166-56c38-original.pdf

24088-38b41-original.pdf PDF, 78.418 MB
Last ned

Involverte byråer

FRANK.