Grillefin sommer med Idun

Stabburet fronter grill-tilbehørets sak.

37838 3dd8d original
37839 7b150 original
37840 8ea3b original
37841 b25a9 original
37842 d8e19 original

Dagligvarekjedene og deres leverandører har i flere år satset hardt på å «vinne» grillsesongen, og kategorien «grill» har økt i takt med denne innsatsen. I dette bildet har alltid heltene vært kjendiskokker eller saftige kjøttstykker. Stabburet ønsket å tale tilbehørets sak ved å fronte et utvalg av sine Idun-produkter, og vise dem som en naturlig del av et komplett grillmåltid.

Ved å vise ulike produkter og deres rolle i ulike måltider, var målet å få flere til å kjøpe mer enn én variant. Dette ble ytterligere understøttet ved at det ble laget en gratis firepakk-emballasje som kunden kunne fylle opp etter egen smak. Kampanjen ble tatt ut i print og utendørs, og løsningene ble tatt igjen i butikk, på butikkens premisser.

Involverte byråer

96634 a6bfc profile large

McCann Oslo