Gull i potet

Maarud har i samarbeid med McCann og SDG utviklet «Proviant», et produkt basert på innsikten: «Det er dumt å ta avgjørelser på tom mage.» Kampanjen ble introdusert med et OL-bilag i Vi Menn.

18093 68331 original
18094 c9051 original
18095 16a45 original
18096 68d3b original
18097 c2fe7 original
18098 e474e original
18099 7bdb1 original

Det var OL og det var pottissesong. For å introdusere Proviant inn i sportsverden kjøpte vi alle annonsene i OL-bilaget til Vi Menn og lagde et slags løp fra første til siste side, forteller Tore Woll og Erlend Kloumann Høiner.

Vi hadde også seks småannonser med lappen og budskap rettet mot temaet på den siden, «ikke bruk stav på tom mage» og så videre.

Kreativt team: Tore Woll og Erlend Klouman Høiner

Konsulent: Paal Tarjei Aasheim

Prosjektleder: Merethe Brunsell

AD-assistenter: Rune Tyvold og Cathrine Ulrikson

Foto: Sebastian Ludvigsen

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo