Heisan! En ny vervekampanje for Finansforbundet

Kitchen og Finansforbundet har utviklet en ny vervekampanje rettet mot arbeidstakere og studenter i finansbransjen.

Finansforbundet

En heis er ikke bare et praktisk alternativ til trapper. Den er også en god metafor for arbeidslivets opp- og nedturer. Med dette som utgangspunkt har Kitchen og Finansforbundet utviklet en ny vervekampanje rettet mot arbeidstakere og studenter i finansbransjen.

– Ved å vise våre dyktige tillitsvalgte og advokater i en humoristisk setting, ønsker vi få frem at det lønner seg å bli medlem hos oss, sier Ane Køber Guldvik i Finansforbundet.

– I tillegg er vi opptatt av å få de unge med på laget og satser sterkt på studentene, som snart skal inn i arbeidslivet! Tusen takk til Kitchen for proft og morsomt samarbeid om disse filmene, så satser vi på gode kampanjeresultater i tiden fremover!

Andre involverte

A

Ane Køber Guldvik

Leder, Marked i Finansforbundet

S

Solveig Marie Bjørnstad

Fagansvarlig Merkevare i Finansforbundet

T

Thanesh Tharmarajah

Markedsrådgiver student i Finansforbundet