Heisan! En ny vervekampanje for Finansforbundet
Kitchen og Finansforbundet har utviklet en ny vervekampanje rettet mot arbeidstakere og studenter i finansbransjen.
Aktuelt byrå

Publicis Kitchen

En heis er ikke bare et praktisk alternativ til trapper. Den er også en god metafor for arbeidslivets opp- og nedturer. Med dette som utgangspunkt har Kitchen og Finansforbundet utviklet en ny vervekampanje rettet mot arbeidstakere og studenter i finansbransjen.
– Ved å vise våre dyktige tillitsvalgte og advokater i en humoristisk setting, ønsker vi få frem at det lønner seg å bli medlem hos oss, sier Ane Køber Guldvik i Finansforbundet.
– I tillegg er vi opptatt av å få de unge med på laget og satser sterkt på studentene, som snart skal inn i arbeidslivet! Tusen takk til Kitchen for proft og morsomt samarbeid om disse filmene, så satser vi på gode kampanjeresultater i tiden fremover!
Andre involverte
Ane Køber Guldvik
Leder, Marked i Finansforbundet
Solveig Marie Bjørnstad
Fagansvarlig Merkevare i Finansforbundet
Thanesh Tharmarajah
Markedsrådgiver student i Finansforbundet