Heisan! En ny vervekampanje for Finansforbundet
Kitchen og Finansforbundet har utviklet en ny vervekampanje rettet mot arbeidstakere og studenter i finansbransjen.
Aktuelt byrå
![87152 b889b original](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/87152-b889b-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&transformer=imgix&w=80)
Publicis Kitchen
![Finansforbundet](https://kreativtforum.imgix.net/images/finansforbundet.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=1082&q=85&transformer=imgix&w=1920)
En heis er ikke bare et praktisk alternativ til trapper. Den er også en god metafor for arbeidslivets opp- og nedturer. Med dette som utgangspunkt har Kitchen og Finansforbundet utviklet en ny vervekampanje rettet mot arbeidstakere og studenter i finansbransjen.
– Ved å vise våre dyktige tillitsvalgte og advokater i en humoristisk setting, ønsker vi få frem at det lønner seg å bli medlem hos oss, sier Ane Køber Guldvik i Finansforbundet.
– I tillegg er vi opptatt av å få de unge med på laget og satser sterkt på studentene, som snart skal inn i arbeidslivet! Tusen takk til Kitchen for proft og morsomt samarbeid om disse filmene, så satser vi på gode kampanjeresultater i tiden fremover!
Andre involverte
Ane Køber Guldvik
Leder, Marked i Finansforbundet
Solveig Marie Bjørnstad
Fagansvarlig Merkevare i Finansforbundet
Thanesh Tharmarajah
Markedsrådgiver student i Finansforbundet