Heisholt Inc flyttet inn på Flybussen

Hele idéarbeidet og ferdiggjøringen Flybussens nye kampanje skjedde ombord på direkteruten til Oslo Lufthavn.

85718 8a16e original
85719 cef34 original
85720 84f90 original
85721 5b11d original
85722 b1156 original
85723 38d6f original
85724 45163 original
85725 59198 original
85726 4a30c original
85727 4aca2 original
85728 172a9 original
85729 b24e1 original
85730 d8c03 original
85731 dd372 original
85732 f3a9b original
85733 9cbf6 original
85734 320dc original
85735 b661d original
85736 503eb original
85737 a3078 original
85738 85d17 original

Da Flybussen utviklet sin sommerkampanje for å promotere den nye direkteruten over Bislett, flyttet Heisholt Inc og illustratøren Nonsar inn på bussen, og utviklet hele kampanjen der.

– Fordelen med den nye ruten over Bislett, Aleksander Kiellands Plass, Grünerløkka og Hasle, er selvsagt at de nå kan reise direkte frem og tilbake til Oslo Lufthavn, uten å måtte slepe bagasje og unger på diverse kollektivbytter før de kommer til Oslo S og toget. Vi vet at det å kunne reise i ro frem og tilbake til flyplassen betyr mye for mange, og når vi skulle utvikle kampanjen, var dette en fin demonstrasjon av Flybussens fordeler, sier Harald Fleisje, Kommersiell Sjef i Norgesbuss Ekspress.

– For å bevise at det er mindre stress og mer ro ombord på direkteruten til Oslo Lufthavn, flyttet vi hele idéarbeidet, og ikke minst ferdiggjøringen av kampanjen inn på Flybussen. Illustratøren Nonsar utarbeidet artworket til 20 unike boards, én til hver holdeplass på ruten, ombord på bussen, sier Kim Follesøy-Thuen og John Njoki, kreatører på Heisholt Inc.

Selve utendørskampanjen og mediaplassering er gjort i tett og godt samarbeid med JCDecaux.


Involverte byråer

61783 44503 original

HEISHOLT INC