Heisholt Inc flyttet inn på Flybussen
Hele idéarbeidet og ferdiggjøringen Flybussens nye kampanje skjedde ombord på direkteruten til Oslo Lufthavn.
Aktuelt byrå
HEISHOLT INC
Da Flybussen utviklet sin sommerkampanje for å promotere den nye direkteruten over Bislett, flyttet Heisholt Inc og illustratøren Nonsar inn på bussen, og utviklet hele kampanjen der.
– Fordelen med den nye ruten over Bislett, Aleksander Kiellands Plass, Grünerløkka og Hasle, er selvsagt at de nå kan reise direkte frem og tilbake til Oslo Lufthavn, uten å måtte slepe bagasje og unger på diverse kollektivbytter før de kommer til Oslo S og toget. Vi vet at det å kunne reise i ro frem og tilbake til flyplassen betyr mye for mange, og når vi skulle utvikle kampanjen, var dette en fin demonstrasjon av Flybussens fordeler, sier Harald Fleisje, Kommersiell Sjef i Norgesbuss Ekspress.
– For å bevise at det er mindre stress og mer ro ombord på direkteruten til Oslo Lufthavn, flyttet vi hele idéarbeidet, og ikke minst ferdiggjøringen av kampanjen inn på Flybussen. Illustratøren Nonsar utarbeidet artworket til 20 unike boards, én til hver holdeplass på ruten, ombord på bussen, sier Kim Follesøy-Thuen og John Njoki, kreatører på Heisholt Inc.
Selve utendørskampanjen og mediaplassering er gjort i tett og godt samarbeid med JCDecaux.
Involverte byråer
HEISHOLT INC