– «Heldigvis er vi forskjellige» kommer ut fra ices DNA «The every customer company». De skal gjøre alt på kundenes premisser, og for at det virkelig skal være troverdig må erkjennelsen av at enhver kunde er forskjellig ligge til grunn. Det er samtidig et konsept som forteller om at ice gjør ting på en annen måte fra konkurrentene sine, men også evner å ta en større samfunnsmessig rolle med tiden, forteller kreatørene Joachim Bjørndahl, Fredrik Omre, Torstein Søreide Skogedal og Thomas Larsen Eltvik.
En del av lanseringen av det nye konseptet er også nyheten om at ice nå lanserer Data Frihet til både privat og bedrift.
Markedsdirektør Kyrre Bekkelund i ice sier om det nye samarbeidet: – Vi er godt fornøyd med både ny forretningspartner og nytt materiell, og føler oss trygge på at vi med denne kommunikasjonsplattformen kan fremstå enda mer relevante for flere og flere ice-kunder i månedene som kommer. Heldigvis.
Produksjonsselskap på jobben har vært Bacon OSL med Andreas Riiser og Emilie Beck på regi.
Data Frihet- og lanseringskampanjen er laget til så å si alle flater, som seg hør og bør i disse dager, og begynner å rulles ut mandag 4. februar.