





– Vi hadde høye forventninger da vi valgte POL som byrå før sommeren. Vi fikk et flott team som raskt forsto vårt konsept og kampanjen er helt i tråd med vår merkevare. Den har glimt i øyet, pirrer fantasien og skaper forventning. Akkurat som Kondomeriet!, sier Daglig leder i Kondomeriet, Bente Helstad.
Det nye konseptet «Kom igjen. Og igjen. Og igjen.» er like mye en oppfordring til å leke mer som det er en påminnelse om Kondomeriets orgasmegaranti. Som Norges største leketøysbutikk for voksne kan Kondomeriet tilby noe for enhver smak, uansett hva du liker.
Dette er Pols første jobb for kunden.
– Kondomeriet er en spennende kunde, vi er veldig glade for å få jobbe med et så lystbetont tema. De har begrensninger med tanke på media, som gjør at vi må tenke annerledes, og de skal kommunisere et budskap som kan bli «litt mye» for enkelte, dette er spennende utfordringer for oss, sier konsulent Lina Aas-Eng.
– Det har vært veldig gøy å jobbe med denne kampanjen, men turer i skog og mark kommer aldri til å bli det samme igjen, sier teamet, som består av Thea Emanuelsen og Anders Arnoldsen Holm.
Film 25 sekunder
Film 15 sekunder
Bannerannonse
Bannerannonse
Bannerannonse
8757 Kondomeriet Sommer 20s.mp3
Involverte byråer

POL

Babusjka Filmproduksjon

Sagveien Resort Lyd

Verdens Sterkeste Mann Radioproduksjon

TRY Apt Bannerproduksjon