Helt ræva av GK

I Citroëns nye profilfilm spiller stedet der sola aldri skinner hovedrollen.

Rumpe

Citroën handler om komfort. Og hvem, eller hva, er vel bedre til å bedømme komfort enn en rumpe? Vi tror at dersom rumpa hadde hatt sin egen frie vilje, hadde den valgt en Citroën, forteller det kreative teamet Øystein Vik og Erik G. Lysø, som samtidig oppfordrer alle til å tenke mer med nettopp rumpa.

Da casting-annonsen ble lagt ut tok det ikke lang tid før annonsen gikk viralt. Det plukket Dagbladet opp, som igjen førte til at casting-byrået fikk inn over 800 interesserte rumper, eller 1600 rumpeballer om du vil.

Filmen, som er produsert av Geelmuyden Kiese, har premiere denne uken på TV og i digitale kanaler.

Se filmen her.

Involverte

K

Katinka Grundseth

Markedssjef Citroën

S

Stein Pettersen

PR- og informasjonssjef Citroën

K

Karoline Gran Syversen

Markedskoordinator Citroën