Helt ræva av GK
I Citroëns nye profilfilm spiller stedet der sola aldri skinner hovedrollen.
Aktuelt byrå
Geelmuyden Kiese
– Citroën handler om komfort. Og hvem, eller hva, er vel bedre til å bedømme komfort enn en rumpe? Vi tror at dersom rumpa hadde hatt sin egen frie vilje, hadde den valgt en Citroën, forteller det kreative teamet Øystein Vik og Erik G. Lysø, som samtidig oppfordrer alle til å tenke mer med nettopp rumpa.
Da casting-annonsen ble lagt ut tok det ikke lang tid før annonsen gikk viralt. Det plukket Dagbladet opp, som igjen førte til at casting-byrået fikk inn over 800 interesserte rumper, eller 1600 rumpeballer om du vil.
Filmen, som er produsert av Geelmuyden Kiese, har premiere denne uken på TV og i digitale kanaler.
Involverte byråer
Lisa J. Canneaux
Prosjektleder
Jakob Sentrahl Paulik
Klipper
Involverte
Katinka Grundseth
Markedssjef Citroën
Stein Pettersen
PR- og informasjonssjef Citroën
Karoline Gran Syversen
Markedskoordinator Citroën