Hotel Cæsar pusses opp

Hotel Cæsar går inn i en ny fase når det settes i gang oppussing på hotellet. Det velkjente slagordet «Et hjem for oss, et hjem for deg» legges på hylla, og blir erstattet med «Rom for alt».

13578 8b628 original
13579 b73ad original
13580 39802 original
13581 485f1 original
13582 879d6 original

«Hotel Cæsar» er tidenes lengstlevende, norske såpeserie og et velkjent konsept for de fleste TV-seere. Men de siste sesongene har seertallene for serien falt og nå håper TV 2 og tv-produksjonsselskapet Metronome at en oppussing av serien skal kunne øke seertallene.

McCann og SDG har bistått TV 2 og Hotel Cæsar i denne revitaliseringen og står også bak en stor kampanje som rulles ut i disse dager både i aviser, magasiner samt utendørs.

Utenfor egen sfære.
Kampanjen spiller direkte på «Rom For Alt», og viser rollefigurer fra Cæsar som opptrer langt utenfor sin egen sfære. For å vise at det er rom for alt i «Hotel Cæsar», men også dyrke det som kjennetegner hele sjangeren, at man aldri helt vet hvilke situasjoner som kan oppstå i fremtidige sesonger.

Å se Cæsar-stjernene i uvante roller sørger naturlig nok for stoppeffekt, men det er også et lite snev av sannhet om hvordan det kan gå med figurene. Symbolikken gir ikke bare bildene større dybde, men er også en liten flørt med alle Cæsar-fans der ute.

Involverte fra McCann: Øistein Markus Holm, Jørgen Gjærum, Frank Undheim, Katrine Berget og Jørgen W. Bjerke

Foto: Marcel Robert Leliënhof, representert av TinAgent

Kunde: TV 2 ved Marit Brøntveit Andresen, Anne Røkenes, Christopher Haug