Hva med noe helt annet denne julen?

Ticketmaster ringer julen inn med en ny runde av «Hva med noe helt annet?» i Norge, Sverige, Danmark og Finland.

Toppbilde

Det er få ting som er mer ukomfortabelt og stressende, enn julegaveshopping i alt for tykke vinterjakker i kombinasjon med overfylte og varme butikker. Det ønsket JCP PRAD og Ticketmaster å illustrere, med den nyeste kampanjen under konseptet «Hva med noe helt annet?», hvor en julehandel ikke går helt på skinner.

– Det er alltid gøy å lage julereklame og vi håper folk kjenner seg igjen i disse små situasjonene, forteller kreatørene Hanna Sverdrup og Christian Kruse.

Hele produksjonen er som tidligere laget in-house av JCP PRAD, med filmfotograf Alexander Herlev bak kamera og Jakob Paulik på klipp.

– Ved å holde hele filmproduksjonen in-house hos oss, klarer vi å lage effektive prosesser for både oss og kunden, hvor vi er tett på i alle ledd, forteller produsent i JCP PRAD, Nina Caroline Omtvedt.

Involverte byråer

Involverte

M

Marisanna Steen Danielsson

Ansvarlig hos Ticketmaster

M

Malene Andersen

Ansvarlig hos Ticketmaster