HverdagsMeny

Frem til 2010 hadde Meny vært aller best når det var helg, og ikke fullt så flinke til å snakke om folks hverdager

89 ee4f4 original
156 e2210 original
231 d4f1b original
285 e0ee9 original
384 6e2cd original
419 b6406 original
481 fcc3e original

Frem til 2010 hadde Meny vært aller best når det var helg, og ikke fullt så flinke til å snakke om folks hverdager. Vi trengte å løfte frem hverdagen, og for et supermarked som Meny kan ikke det bare handle om pris.
Vårt svar ble HverdagsMeny - God mat kan være enkelt. Konseptet handler om gode priser, alltid sammen med en oppskrift på en enkel hverdagsmiddag. For å bevise enkelheten, inviterte vi hvem-som-helst til å bli TV-kokk i reklamefilmene. Castingen ble gjennomført på nett, ved hjelp av søkerens webkamera og spillteknologi. En demoversjon ligger ute for juryen på www.kloon.se/meny/tv-kokk - her kan dere teste prøvespillingen, men dessverre får dere ikke lenger sett eller lastet opp deres egen ferdige filmer. Men eksempler på andres, finnes det tusenvis av i Galleriet.



Kampanjen har gitt svært gode resultater både ift salg og ikke minst økt bruk av de digitale flatene (web og mobil) hvor alle oppskriftene i HverdagsMeny er tilgjengelig.