Ikke for å skryte, men vi jobber med Fiat
Fiat gjør comeback med ny kampanje laget av Geelmuyden Kiese.
Aktuelt byrå
Geelmuyden Kiese
Ikoniske Fiat 500 er tilbake. Den klassiske italieneren er fremdeles like sjarmerende som da den først kom i 1957, men nå kommer den også med elektrisk drivlinje.
– Fiat 500 er liten, og stolt av det. Noen synes kanskje at bilen er for liten, men vi mener den er akkurat så stor som den trenger å være. Ikke alle biler kan skryte av å være like stor som en ponni, forteller det kreative teamet, Erik G. Lysø og Øystein Vik.
Lars Mollerud, fersk Markedssjef for Fiat, Jeep og Alfa Romeo, gleder seg til å se kampanjen gå live.
– Dette er vår første kampanje på Fiat etter at Bertel O. Steen tok over ansvaret rett før nyttår, og det blir spennende å se hvordan dette blir mottatt i markedet. Det ser jo kanskje ikke helt ut som vanlig bilreklame slik man er vant med å se, men så er ikke Fiat 500 en helt vanlig bil heller.
Involverte byråer
Ruben Carlsen
Designer
Lisa Jette Canneaux
Prosjektleder
Involverte
Lars Mollerud
Markedssjef Fiat