Ikke for å skryte, men vi jobber med Fiat

Fiat gjør comeback med ny kampanje laget av Geelmuyden Kiese.

1 Hero KF
2 Ponni
3 Elleveåring
4 Elefant
5 Koffert

Ikoniske Fiat 500 er tilbake. Den klassiske italieneren er fremdeles like sjarmerende som da den først kom i 1957, men nå kommer den også med elektrisk drivlinje.

– Fiat 500 er liten, og stolt av det. Noen synes kanskje at bilen er for liten, men vi mener den er akkurat så stor som den trenger å være. Ikke alle biler kan skryte av å være like stor som en ponni, forteller det kreative teamet, Erik G. Lysø og Øystein Vik.

Lars Mollerud, fersk Markedssjef for Fiat, Jeep og Alfa Romeo, gleder seg til å se kampanjen gå live.

– Dette er vår første kampanje på Fiat etter at Bertel O. Steen tok over ansvaret rett før nyttår, og det blir spennende å se hvordan dette blir mottatt i markedet. Det ser jo kanskje ikke helt ut som vanlig bilreklame slik man er vant med å se, men så er ikke Fiat 500 en helt vanlig bil heller.

Involverte

L

Lars Mollerud

Markedssjef Fiat