Ismagasinet i boks
Årets utgave av Istiden, Hennig-Olsen Is sitt eget magasin, er nå ute. Fundament i Kristiansand står bak.
Aktuelt byrå
Fundament Kommunikasjon
Visjonen til Hennig-Olsen Is visjon er å tilby Kremen av iskrem. Naturlige ingredienser, årelang erfaring, dyktige medarbeidere og solid håndverk er avgjørende for å få frem de beste iskremproduktene. Tema for årets konsept for Hennig-Olsen Is er tradisjon, råvarer og håndverk av ypperste kvalitet. Fundament og fotograf Øivind Haug har fått delta bak kulissene for å dokumentere hvem Hennig-Olsen Is er og hva som skiller dem ut som Norges beste iskremleverandør.
Magasinet er produsert på et tykt ubestrøket papir og med gullfolie på omslaget. I år lager byrået også en egen brosjyre tilpasset forbruker.
Team
Planner/tekst: Pål Gravdahl
AD: Christian Bråthen-Nordland
Prosjektleder/ferdiggjører: Jostein Syvertsen
Prosjektleder: Mette Vestberg Sørensen
Ferdiggjører: Finn Roger Opedal
Fotograf: Øivind Haug
Trykk: Bjorvand & Skarpodde
Kundeansvarlig: Chris Voss og Merete Haugå
Involverte byråer
Fundament Kommunikasjon