Jakten på gullbillettene er i gang!

På gullbillettkontoret hos Freia er det stor stemning om dagen, for nå er nemlig hundre gullbilletter gjemt i Freia-sjokolader over hele landet.

Den kjente og kjære Gullbilletten er tilbake, der hundre gullbilletter er gjemt i Freia-sjokolader, og de heldige som finner en billett vinner en drømmedag på Freia-fabrikken på Rodeløkka i Oslo. Det er ikke første gang Freia gjennomfører en gullbillett-jakt, men det er første gang vi blir introdusert for de ansvarlige på avdelingen, Gjermund og Lauritz.

Disse to har tatt over sosiale medie-kontoene til Freia, og har selv hovedrollene i reklamen av Gullbillett-jakten, som de skamløst vil promotere gjennom vinteren. Det er Animasjonsdepartementet og Martin Engh som har gitt liv til karakterene, som er utviklet av SMFB.

– Det er få kampanjer i Freia-historien som engasjerer så mange som Gullbillett-kampanjene, sier ansvarlig Mannaïc Mathelier hos Freia.

– Vi tror denne versjonen vil skape tilsvarende respons og salg, sier hun forventningsfullt.