
JCP PRAD står for produksjonen i sin helhet, og kampanjen er laget spesifikt for det norske markedet. Den strekker seg fra en skreddersydd film for høst- og vinter-kolleksjonen 2023, en fotoserie, ambassadørsamarbeid, shoppinglister, content og uttak i sosiale medier.
Filmen tar oss med på en reise gjennom Norges vakre natur i nydelig vinterlandskap. Målet er ikke å bare vise frem produktene, men også en hyllest til de utallige eventyrene som venter der ute.
– Samarbeidet med JCP PRAD har resultert i en kampanje som ikke bare fremhever produktene våre, men også forteller en historie om vår lidenskap for friluftsliv. Kampanjen ble produsert i vinter og vi har telt ned til å vise den frem sier Ina Kyrkjebø Wickmann, PR & Marketing Project Manager i Fjällräven.
– Vi har jobbet tett med Fjällräven over flere år og det er inspirerende med merkevarer som er fundamentert på bærekraft og laget med og for naturen, helt fra start. Målet har væt å skape en kampanje som vi håper vil inspirere mange til å utforske naturen rundt oss og vi gleder oss til å se resultatet av det sier byråleder Lars Eia Kirkholm i JCP PRAD.
– Å jobbe med denne kolleksjonen har gitt hele teamet energi, sier kreatørene bak kampanjen Christian Kruse og Victoria Allan. Fjällräven ønsker å gjøre naturen mer tilgjengelig, og norsk natur har vært det perfekte bakteppet i alle elementer i denne kampanjen. Det er stas å formidle en følelse som vi tror og håper mange vil kjenne seg igjen i, avslutter de.
Involverte byråer

Jannicke Smevik Hoff
Senior prosjektleder
Salima Jobarteh
Stylist og PR-rådgiver
Marius Finckenhagen
Fotograf
Alexander Herlev
Filmfotograf
Morten Vinje
Produksjonsassistent
Martin Pira
Head of strategy
Olav Amar Sherpa Rangsæter-Kråkenes
Produksjonsassistent