Jobben må gjøres skikkelig
GLAVA hyller håndverkeren i sin siste reklamefilm. Det handler om å kjenne de norske forholdene.
Aktuelt byrå
Metro Branding
Man tuller ikke med norske forhold. Ikke når man bygger hus. Det vet GLAVA alt om – de har tross alt operert på det norske markedet siden 1935.
Men det hjelper fint lite bare å ha de riktige produktene. Vel så viktig er det at selve
isolasjonsjobben gjøres skikkelig – hver gang. Og det er nettopp dette som er utgangspunktet for den nye GLAVA-filmen som nå vises på TV og i langversjon på web. Filmen er først og fremst en hyllest til håndverkerne, som går på jobb hver dag – uansett årstid, vær og føreforhold – for å bygge gode hus til oss vanlige folk.
– Det er med en stor dose ærbødighet at man gyver løs på oppgaven med å lage film til en av landets sterkeste merkevarer. Jeg syns det er utrolig flott at GLAVA bruker krefter på en håndverker-hyllest på denne måten. Det viser en type holdning som gjenspeiler merkevaren GLAVA på en god måte, mener Richard Wold i Metro Branding, som har utviklet idé og konsept til filmen.
Involverte byråer
Metro Branding
Fantefilm Filmproduksjon
Hocus Focus Postproduksjon
Indianarane Musikk