Jodling og slitne grillpølser
McCann og Widerøe har vært på kryss og tvers i Norge og laget en ny reklamefilm.
Aktuelt byrå
McCann Oslo
Filmen skal minne folk på at det er behagelig å ta snarveien i lufta når du skal reise i Norge. Og alle som har kjørt et stykke på norske veier vil kjenne igjen lange tuneller, det å ligge bak traktorer i 10 km/t, humpete veier og andre hindringer.
Widerøe flyr til 40 destinasjoner over hele landet og var sist måned Europas mest punktlige flyselskap og faktisk nummer to i hele verden. Det beviser at det er kort vei til langt vekk når du flyr med Widerøe, forteller Siw Børli Markedssjef i Widerøe.
I og med at barn og søte hunder er såpass mye brukt som virkemidler i reklamefilmer, valgte vi å trykke på de gode følelsene som bare kan skapes med en sliten grillpølse og ekte jodling, sier Annette Kriszat AD i McCann.
Teamet bak er:
AD Annette Kriszat
Tekstforfatter Jeppe Christoffersen
Konsulent Janne Espevalen
Prosjektleder Mirka Härkonnen
Byråprodusent Beril Holte Rasmussen
Regissør Thomas Hilland
Produsent Håkon Øverås
Produksjonsselskap 4 ½
Involverte byråer
McCann Oslo