Jovial rekruttering fra Gudbrandsdal Energi

Regissør og humorist Trond Fausa Aurvåg fikk frie tøyler da Gudbrandsdal Energi for første gang bestemte seg for å lage filmkampanje.

89153 3842a original
89154 ed076 original
89155 22dc8 original
89156 5f1a5 original

En ting er sikkert: Å finne de beste folka er viktig for Gudbrandsdal Energi! Sempro ga humoristen Trond Fausa Aurvåg frie og tillitsfulle regitøyler da filmen om kundeservice-bootcampen ble produsert.


Selv med opptaksdager i en haug med minusgrader ble humøret holdt oppe av latterkramper og generelt veldig god stemning takket være alle de fantastiske lokale statistene og den beste staben.


Det er første gang GE satser på en filmkampanje av dette kaliberet, og de holdt ikke tilbake! Sempro utfordret GE til å ha fokus på digitale flater og tilpasse filmene etter hvem de vil nå. Det var viktig for alle at man klarte å skape et humoristisk univers som man ville se mer av.


Hvordan gikk det med de andre på bootcampen?


– Av og til føler man seg overflødig på settet, i beste forstand. Trond og Tangrystan var med på ideen fra første sekund, og når man først skal tilbringe to dager i Gudbrandsdalen i 20 minusgrader kunne vi ikke hatt bedre selskap. Takk og kudos til Trond for et formidabelt stykke arbeid, sier Pål Henrik Roska fra Sempro