Julekalender fra Biltema
Adventstid er kalendertid. Derfor har Biltema klinket til med en radiojulekalender med 24 overaskelser en ny hver dag.
Aktuelt byrå
Verdens Sterkeste Mann
I en vaskeekte kalender er det jo en ny overraskelse hver dag, derfor
hadde vi et sterkt fokus på overraskelseselementet i denne kalenderen,
sier teksforfatter og regissør Sigmund Falch.
Falch har skrevet kalenderen sammen med Fredrik Weisser, og ideen er
ganske enkelt at man får en underholdene overraskelse hver
dag, samt et julegavetips fra Biltema.
Biltemas konsept er basert på at butikken har så mye mer enn bare
produkter til og for bilen. Trenger man telt til campingturen eller en
trådløs minimus, kan begge deler kjøpes hos Biltema, i tillegg til
primus, svømmevest og sykkel.
Biltema har godt over 16.000 produkter, så det var naturlig med en
julekalender, sier Frederik Horn. Jeg innbiller meg at mange vurdere å
lage reklamejulekalender, men at svært få faktisk gjør det. Derfor er
det veldig gøy når man tar steget å gjør det. All honør til Biltema for
det, avslutter Horn
Verdens Sterkeste Mann har produsert spottene, mens de nevnte Sigmund
Falch og Fredrik Weiser har stått for ideene. Frederik Horn var
produsent og Kjetil Røst Nilsen var lyddesigner og komponist. Ansvarlig hos kunden var Lars Tholstrup.
I mediespilleren: Luke 1, 4, 7, 15 og 19. (Klikk Neste-pilen for å høre spottene).
8d4b1559-a098-4948-a9e9-b24f91413253.mp3
e913c9df-c1ca-4b3a-a681-d164cf4850b2.mp3
4664a76e-4f1c-4f69-bfb8-96784f195116.mp3
b9eaa307-1c59-4f24-bcfb-e84c3efdff71.mp3
ab50f1bf-5298-430e-9391-70bc84b294b4.mp3
702befcf-a673-48ad-b638-a021cd4d7333.mp3
Involverte byråer
Verdens Sterkeste Mann