Kampanjen som førte til søkerrekord

I forrige uke ble det klart at Westerdals har satt søkerrekord med nær 1000 søkere på 160 plasser. Noe som også er en markant økning fra i fjor.

19137 df5e1 original
19138 dc63a original
19139 d735b original
19140 54434 original
19141 57ab9 original
19142 b4d3f original
19143 ce0c1 original
19144 7fa37 original
19145 3d17f original
19146 5e361 original
19147 9d8be original
19148 53b47 original
19149 6a69b original
19150 e2615 original
19151 be16a original

En meget god dialog om strategier og budskap med vårt reklamebyrå Ernö har vært en viktig forutsetning for at årets opptakskampanje ble vellykket. Byråets vilje og evne til å finne kreative løsninger på tildels komplekse budskap, har vært veldig overbevisende, sier rektor Tom Kvisle.

Aldri ferdig med Westerdals. Kampanjen bestod av både generelle, studiespesifikke og skreddersydde budskap for print og nett. I tillegg ble det laget film for kino og butikkutstillinger i de nordiske hovedstedene i samarbeid med skolens elever.

Det kan virke som om vi aldri blir ferdig med å presentere for Anse, Bård og Tom, sier Sindre Veseth Foss og Solum Waagsether, begge tidligere westerdøler.

Byrå: Ernö
Strategisk rådgiver: Henrik Øinæs Habberstad
Prosjektleder: Mette Løland
Formgiver: Knut-Ole Mathisen
AD: Sindre Veseth Foss, Trond Vestengen
Tekstforfatter: Ulrik Solum Waagsether, Dagmar Kollstrøm
Mediebyrå: Vizeum og Andreas Hauger
Kunde: Westerdals School of Communication
Ansvarlig hos kunde: Rektor Tom Kvisle og Siw Lerhaugen

Involverte byråer

47602 a5af7 original

Ernö