Slikt må jo feires, og her er sjokoladene først ute med en karnevalsfeiring. Filmen i spilleren er en del av en større, helhetlig kampanje med samme tema.
– Å skape en felles kampanjeplattform for våre veletablerte storplater er krevende prosess. Vi er veldig fornøyd med gjennomføringen og måten dette har blitt tatt ut på, sier produktsjef i Orkla Confectionary & Snacks Norge, Peder Onsøyen, som avslutter med et «Caramba!».
– Sjokolade går på mange måter hånd i hånd med festlige anledninger, så når Nidar for første gang samler alle storplatene i samme kampanje må det markeres. Det er en sann glede å få bygge videre på så feststemte merkevarer. Vi krysser fingrene for at den brasilianske feststemningen sprer seg videre til alle kriker og kroker og kasseapparater i hele landet, sier Lars Kirkholm, kundeansvarlig og rådgiver i Retail House.
Retail House står bak kampanjen og filmen, som er produsert av Storyline.