Seminaret foregår 19. august og har fått navnet «Departure Kapp, en reise i strategi og kommunikasjon». Næringslivet i innlandet inviteres til en fagdag med store foredragsnavn og sosial sommerlig hygge. Nasjonale og internasjonale kapasiteter er invitert til å servere foredrag om merkevarebygging, posisjon i markedet og hvordan man skal forholde seg til dette i fremtiden.
Kampanjen er laget for å friste deltakere til arrangementet, og består av nettside og diverse elementer som blant annet billett og bagasjetag. Jobben er et samarbeid mellom Sandbeck og Tag Studio. Nettsiden www.departurekapp.no spiller fullt på reisen i seg selv, og med kun et raskt overblikk over siden, så er det fort gjort å ta den for å være nettsiden til et flyselskap.
Kampanjen er utarbeidet av:
Tekstforfatter Anette Holm, AD Siw Grinden og rådgiver Rolf B. Hodt fra Sandbeck
Rådgiver Christer Futsæther og konseptutvikler Jens Anders Bakke fra Tag Studio
Involverte byråer
Sandbeck