Norges mest solgte ost har kommet med to nye og spennende kombinasjoner, Norvegia Pepper og Norvegia Paprika. Den velkjente smaken er krydret til og gir brødskiven med hverdagsosten et lite piff.
Dette er den første nyheten siden suksesslanseringen av Norvegia Fyldig i 2011, og konseptet skal på lik linje leve side om side med Norvegia sin profilkommunikasjon. I snart et tiår har merkevaren kommunisert «Noen forhold varer livet ut» og når Norvegia suppleres med to kryddervarianter føltes det helt naturlig å forlenge kommunikasjonen med «I hvert fall hvis du gir det litt krydder iblant».
Det skal godt gjøres å klare å unngå denne folkekjære favoritten. Hele 92 prosent av Norges befolkning spiser Norvegia og med lanseringen av de to nye variantene ønsker TINE dermed å krydre tilværelsen til over 5 millioner norske osteelskere.
Lanseringen av krydderkonseptet er smaksatt med reklamefilm tilpasset ulike kanaler; TV, kino,YouTube og web-TV. Filmene ble produsert av FanteFilm, med regissør Marius Holst, fotograf John Christian Rosenlund og produsent Hugo Hagemann Føsker i spissen.
I tillegg er kampanjen blitt brettet ut på utendørsflater med ulike daglige tips til hvordan du kan sette en liten spiss på forholdet ditt. Det trenger ikke være et mer revolusjonerende tiltak enn å tilsette forholdet litt krydder i ny og ne. Så, hva med å prøve ut en helt ny oppskrift eller kanskje skulle dere lest høyt for hverandre i kveld? Uansett håper Norvegia Pepper og Norvegia Paprika å gi deg en litt annerledes hverdag.
Involverte byråer
TRY
TRY Apt Design og utvikling
Fantefilm Filmproduksjon
Shortcut Oslo Etterarbeid
Utmerkelser
-
Gullblyanten 2016 Film